Tradycja i zachowanie motywów poprzednich znaków przy jednoczesnym odświeżeniu i dostosowaniu do potrzeb aktualnych trendów w komunikacji wizualnej to cechy charakterystyczne nowego loga Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
Uczelnia wprowadziła nowy, spójny system identyfikacji wizualnej. Jest to jeden z elementów przyjętej Strategii Uczelni na lata 2019-2025. To także odpowiedź na pojawiające się potrzeby ze strony społeczności akademickiej, która aktywnie promując Uczelnię potrzebuje profesjonalnych narzędzi.
Wprowadzony znak jest odświeżeniem używanego od 2009 r. loga, którego autorką jest Sylwia Scisłowska, artystka od lat związana z Katedrą Anatomii GUMed.
Materiały promocyjne i informacyjne zostały zaprojektowane według jednego klucza estetycznego, zapewniając im spójność i rozpoznawalność. W każdym z tych materiałów przewidziana jest kolorystyka, dobór krojów pisma, odpowiednie umiejscowienie i czytelność znaku. Materiały te zestawione ze sobą tworzą jedną spójną całość.
Każdorazowe użycie logo we wszelkich materiałach wychodzących na zewnątrz Uczelni, a nie pobranych z Extranetu powinno być skonsultowane z Działem Promocji promocja@gumed.edu.pl (zgodnie z Zarządzeniem nr 85/2021 Rektora GUMed”).
Szczegóły i wyniki konkursu UWAGA KONKURS znajdziesz na stronie promocja.gumed.edu.pl/70286.html.