Chcesz poinformować społeczność Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego o swoim sukcesie lub zaprosić na nadchodzące wydarzenie? Dział Promocji i Komunikacji GUMed chętnie promuje sukcesy studentów i pracowników Uczelni oraz informuje o nadchodzących eventach. Dowiedz się, jak to zrobić w kilku prostych krokach.
Postaraj się, aby informacja, którą do nas przesyłasz, zawierała odpowiedzi na pytania takie jak: Kto? Co? Gdzie? Kiedy? Z jakiego powodu? Z jakim skutkiem? Ewentualnie, dlaczego jest to duży sukces? Jeśli chcesz żeby artykuł pojawił się na stronie internetowej, postaraj się o dłuższy opis (my zredagujemy wówczas wersję na media społecznościowe).
Przykład informacji, która może pojawić się w mediach społecznościowych:
Naukowcy z Katedry i Kliniki Medycyny Ratunkowej Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego wzięli udział w 30. edycji European Emergency Medicine Congress – jednego z największych wydarzeń naukowych poświęconych medycynie ratunkowej, które odbyło się w dniach 12-16 października 2024 r. w Kopenhadze. Polska reprezentacja pod przewodnictwem prof. Mariusza Siemińskiego, w składzie lek. Klaudia Krzyżaniak i dr Robert Krion, przedstawiła osiągnięcia badawcze swojej jednostki. Wszystkie badania spotkały się z dużym zainteresowaniem i zostały bardzo pozytywnie odebrane przez uczestników konferencji z całego świata.
Zadbaj o to, żeby przesyłane przez Ciebie zdjęcia były w wysokiej rozdzielczości, wyraźne, poprawnie wykadrowane, bez zniekształceń, bez uciętych osób i przedmiotów.
Minimalne wymiary przesyłanych zdjęć to 1080×1080px. Nie przesyłaj zdjęć rozmazanych, uciętych, o zaburzonych proporcjach. Pamiętaj o dołączeniu informacji o autorze fotografii. W przypadku zdjęć, które nie spełnią standardów jakościowych lub w przypadku braku zdjęć, umieścimy ilustrację z banku ogólnodostępnych zdjęć stockowych.
Prześlij nam swoją informację na adres info@gumed.edu.pl w formacie edytowalnego pliku tekstowego.
Po przesłaniu przez Ciebie informacji zredagujemy ją, a następnie ustalimy wewnętrznie, za pośrednictwem jakich kanałów komunikacji ją udostępnimy. Pracujemy na bieżąco, jednak działamy według ogólnych zasad publikacji i ustalonego harmonogramu, dlatego przesłana przez Ciebie informacja może pojawić się na naszych kanałach nawet po kilku dniach.
Dobre wieści nie mogą czekać! Przesłaną przez Ciebie informację opublikujemy, jeśli nie minęło więcej niż 14 dni od wydarzenia, które opisujesz lub jeśli do wydarzenia, na które zapraszasz zostało minimum 7 dni. Najlepiej jeśli wyślesz nam również informację przetłumaczoną na język angielski. Dotrze do większej liczby odbiorców.
W wyjątkowych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odmowy publikacji i do opublikowania informacji w kanałach wybranych przez nas. Kanały publikacji, które wykorzystujemy: strona internetowa GUMed w polskiej i angielskiej wersji językowej, Facebook Uczelni w polskiej i angielskiej wersji językowej, Instagram Uczelni w polskiej wersji językowej, Extranet, X w polskiej wersji językowej, LinkedIn w polskiej wersji językowej.